Politica de retur

 

Pentru a returna produse va rugam sa urmati pasii de mai jos:

1. Cititi termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele.
2. Completati formularul de retur si asteptati sa fiti contactati de colegii nostri.
3. Daca ati primit confirmarea ca indepliniti conditiile de retur, pentru retururile din alte localitati in afara de Bucuresti, trimiteti produsele prin intermediul firmei de curierat "Sameday", fara ramburs, la adresa indicata de colegii nostri in raspuns. 
Pentru Bucuresti returnati produsele personal la adresa: Sos. Mihai Bravu, 251-253, sector 3. 
4. Notati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RNACP XXXX) iar apoi trimiteti-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ati trimis produsele aici. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate veti fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

1. Termeni si conditii
Retragerea din contract / renuntarea la cumparare

Daca sunteti un Client persoana fizica, ati primit produsele printr-un curier si v-ati razgandit – le puteti returna in termen de maxim 14 zile calendaristice, fara necesitatea prezentarii unui motiv anume si fara nici un fel de penalitati, conform legii (O.U.G. 34/2014).
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor. 

Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014 mentioneaza: 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Ce trebuie sa stiti, astfel incat lucrurile sa se rezolve rapid:
- Se recomanda pastrarea completa a ambalajului si este necesara pastrarea accesoriilor care insotesc produsul. 
- Este necesara returnarea cadourilor care au insotit produsul achizitionat, atunci cand este cazul.
- Returul produselor care au facut obiectul promotiilor de tip cadou – bundle se accepta doar daca sunt insotite de produsele care s-au acordat sub forma de cadou - bundle, sigilate, cu ambalaj intact. 
- Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura si certificat de garantie;
- Costul de transport pentru returnarea produselor este suportat de catre consumator, existand si posibilitatea de a fi aduse direct la sediul nostru.
- Pentru Bucuresti returnati personal produsele la adresa Sos. Mihai Bravu, nr. 251 - 253, sector 3.
-Pentru a putea ca produsele sa fie receptionate initiati procedura de retur prin completarea formularului de retur de mai jos.


In cazul in care primiti acceptul pentru retur, Producton SRL (StradaIT.ro) va returna contravaloarea produsului in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile din momentul solicitarii de returnare.
Nu vom rambursa costurile de transport facturate, rezultate in urma cumpararii si nici costurile de transport rezultate in urma returului produselor.

Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :

a) Formular de retragere: completati formularul de retur de mai jos.
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract.


In urma verificarii produsului returnat, va vom anunta daca veti beneficia de retur integral al valorii produsului sau daca se aplica anumite retineri. 
In situatia in care doriti pastrarea produsului, veti putea veni sa ridicati produsul personal de la sediul nostru sau il vom trimite noi la dumneavoastra daca veti plati transportul necesar livrarii.
 
Produse excluse, fara drept de returnare
a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
f) inregistrari audio, video, sau programe informatice desigilate
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material
h) produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii
i) servere sau accesorii pentru acestea
j) folii pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere desigilate si folosite
k) software, licente desigilate (sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate
l) licentele software livrate pe cale electronica
m) nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licențe OEM activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare
n) cartusele/tonerele/alte consumabile aflate in pachet, desigilate si a imprimantelor/multifunctionalelor/copiatoarelor/aparatelor de fax care au cartusele/tonerele/alte consumabile aflate in pachet, desigilate.

Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect returnarea cartuselor/tonerelor/altor consumabile aflate in pachet, desigilate si a imprimantelor/multifunctionalelor/copiatoarelor/aparatelor de fax care au cartusele/tonerele/alte consumabile aflate in pachet, desigilate.

Produsele defecte de noi (DOA –Dead on Arrival)

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie), declarate in termen de 48 de ore de la receptie, vor fi inlocuite fara alte costuri - in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii. Inlocuirea se va face in urma verificarii integritatii produselor de catre service.

Produsele susceptibile de nerespectarea conditiilor de garantie vor fi preluate in regim normal de garantie pentru redirectionarea catre un service autorizat in vederea diagnosticarii. In cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va proceda la finalizarea procedurii de retur. In cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie si automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrarii. 

Adresa si datele de contact pentru retur
Returul produselor se va face direct la sediul nostru sau prin curierul rapid "Sameday" mentionand datele:
Producton SRL
Sos. Mihai Bravu nr. 251-253,  Sector 3, Bucuresti
Telefon: 021/9006.

2. Politica de conformitate la livrare
Toate produsele comercializate de noi beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Produsele din categoria Resigilate sunt mentionate ca atare.

Cand primiti produsele comandate – va rugam sa verificati:
- Integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii lor, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare. 
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
- Conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs pe care l-a comandat si care apare pe factura);
- Certificatul de Garantie. 
Ambele documente se gasesc in contul dumneavostra de client, in cazul in care comanda a fost plasata prin intermediul site-ului.

Daca ati verificat si constatati o neconformitatea la livrare a produsului  trebuie sa o anuntati in maxim 48 de ore de la livrare la numarul de telefon afisat pe site (Call Center) sau pe email la adresa: sesizari@stradait.ro. 
Vom rezolva problema de neconformitate anuntata in primele 48 de ore exclusiv pe cheltuiala noastra (costuri de transport, logistice, inlocuirea produsului). 
Singura conditie este ca dumneavoastra sa returnati produsele in exact aceesi stare in care a fost receptionat, fara a fi desigilat, folosit sau fara a avea amabalajul deteriorat.

FORMULAR RETUR